|
|
 |
SKŁADANIE ZAMOWIEŃ
1. Zamówienie może złożyć każda pełnoletnia osoba, która jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terenie RP.
2. Wypełniając formularz rejestracyjny, klient potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, podanie dokładnego adresu i nr telefonu kontaktowego.
3. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli dane klienta są niepełne, jego adres e-mail jest nieprawidłowy lub nie można nawiązać kontaktu z klientem.
4. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie, a ceny nie są ofertą a jedynie zaproszeniem do składania ofert ( w myśl art.71 Kodeksu Cywilnego ). Ceny mogą w każdej chwili ulec zmianie, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
5. Oferta sklepu nie jest naszą ofertą magazynową - tzn. nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki".
REALIZACJA
1. Po złożeniu zamówienia dostaniecie Państwo potwierdzenie mailem, które jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji. List jest wysyłany automatycznie. W liście otrzymacie Państwo nr zamówienia, którym należy posługiwać się w kontaktach z obsługa sklepu. - Zamówienie może zostać odrzucone z powodów o których mowa w
pkt.2 "Składanie Zamówień"
2. Termin realizacji dla większości produktów wynosi do 14 dni roboczych i liczony jest od następnego dnia roboczego.
- w przypadku przedpłaty termin realizacji jest liczony od dnia wpłynięcia pieniędzy na konto. Przed dokonaniem przedpłaty skontaktuj się z obsługą sklepu, w celu naliczenia kwoty do przedpłaty a także dowiesz się jaki jest czas oczekiwania na zamówione produkty.
Nie ma konieczności wysyłania potwierdzenia przelewu - czekamy aż wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie.
- w przypadku zmian w zamówieniu termin realizacji jest liczony od dnia ostatniej modyfikacji
- forma płatności nie wpływa na termin realizacji zamówienia
- nie potwierdzamy telefonicznie terminu wysyłki
WYSYŁKA
Paczki wysyłamy korzystając z usług Poczty Polskiej jako przesyłki priorytetowe. Koszt przesyłki do 5 kg*:
- przesyłka priorytetowa (przedpłata - przelew na konto) - 15,00 PLN
- przesyłka priorytetowa pobraniowa - 19,00 PLN
Korzystamy również z usług firmy kurierskiej GLS. Koszt przesyłki do 30 kg**:
- przesyłka kurierska (przedpłata - przelew na konto) - 18,00 PLN
- przesyłka kurierska pobraniowa - 25,00 PLN
* koszt przesyłki pocztowej powyżej 5kg ustalany jest indywidualnie
**koszt przesyłki kurierskiej powyĹĽej 30kg ustalany jest indywidualnie
FORMY PŁATNOŚCI
1. Gotówką przy odbiorze przesyłki.
2. Przelewem na konto:
- przed dokonaniem przelewu proszę skontaktować się z obsługą sklepu w celu naliczenia właściwej kwoty do dokonania przelewu a także dowiecie się Państwo jaki jest czas oczekiwania na zamówione produkty
BANK PKO BP I O/SULECHÓW
72 1020 5402 0000 0302 0247 0953
właścicielem konta jest firma:
P.W. Perfekt
Os. Nadodrzańskie 2A
66-100 Sulechów
- w temacie wpłaty proszę podać nr zamówienia
GWARANCJA
1. Towar jest nowy i objęty gwarancją producenta/dystrybutora.
2. W przypadku stwierdzenia reklamacji prosimy odesłać produkt na adres:
P.W. PERFEKT Os. Nadodrzańskie 2a 66-100 Sulechów
Do paczki proszę dołączyć gwarancję, opis wady oraz dowód zakupu - tylko w tym wypadku będzie można dokonać naprawy, wymiany lub zwrotu. O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany przez e-mail lub telefonicznie.
3. Termin rozpatrzenia reklamacji ustala dystrybutor reklamowanego sprzętu.
4. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
REKLAMACA I ZWROT TOWARU
1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w orginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie moze nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Reazygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie – 068 4774774.
2. P.W. PERFEKT - właściciel Internetowego Sklepu "Perfekt" nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail: firma@perfekt-sulechow.pl lub telefonicznie 068 4774774.
3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.
4. Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:
P.W. PERFEKT Os. Nadodrzańskie 2a 66-100 Sulechów
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
1. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę - otworzyć - w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail
CENY
1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto.
INNE INFORMACJE
1. Jeśli życzycie sobie Państwo otrzymać fakturę Vat, prosimy w miejscu na komentarz wpisać dane firmy wraz z NIP-em.
2. Przyjmujemy zamówienia przez e-mail lub telefonicznie.
3. Wszelkie dane wpisane przez klienta nie są przez nas udostępniane innym firmom lub osobom
|
|
|
|
 |
koszyk jest pusty |
 |
|
|
|
|